fbpx

klachtenpagina

Sfeervol wonen met een eerlijk verhaal

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@simhome.nl.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr.

Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

De waardering van www.simhome.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 8.9/10 gebaseerd op 9 reviews.
Scroll naar top

Schrijf je in als Simhome member en ontvang € 7,50 shoptegoed

Ja, ik ontvang graag wooninspiratie en exclusieve aanbiedingen in mijn mailbox!